עשרות נשים השתתפו בערב העשרה ייחודי שערכה מכבי שירותי בריאות במודיעין עילית

    עפר גדנקן No Comments on עשרות נשים השתתפו בערב העשרה ייחודי שערכה מכבי שירותי בריאות במודיעין עילית

    מכבי ממשיכה ליזום פעילויות לטובת הקהילה וערכה ערב העשרה ייחודי לנשים בנושא הפרעות קשב ופעלתנות יתר בקרב ילדים. את ההרצאה מסרה ד"ר איריס כהן-יבין, מומחית בפסיכיאטריה ילדים ונוער במכבי שירותי בריאות, שהעניקה למשתתפות כלים מקצועיים וסיוע להתמודדות עם המאפיינים הייחודיים של הפרעות קשב.

    13:56
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקומם: הגב' שילמה אלפי שקלים והחנות מתנערת מאחריות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי שירותי בריאות ממשיכה להוביל גם במודיעין עילית עם יוזמות לקידום בריאות בקרב הקהילה. במסגרת זו, ערכה מכבי ערב העשרה מקצועי לעשרות נשים תושבות מודיעין עילית בנושא הפרעות קשב ופעלתנות יתר (ADHD) בקרב ילדים. את האירוע אירגנה תמי מושקט מתאמת קשרי קהילה במכבי מודיעין עילית.

    ד"ר איריס כהן-יבין, מומחית בפסיכיאטריה ילדים ונוער במכבי שירותי בריאות, שהעניקה למשתתפות כלים מקצועיים וסיוע להתמודדות עם המאפיינים הייחודיים של הפרעות קשב ולניצול הפוטנציאל האישי של הילד.

    במהלך ההרצאה היא סקרה בהרחבה את הנושא ושיתפה את הנוכחות בתובנות מקצועיות להתמודדות נכונה עם ההפרעה הנפוצה. היא אף הסבירה את הפוטנציאל הרב הקיים בילדים אלו, ואת הדרכים להעצים את היכולות שלהם לטובת התפתחות אישית תקינה. המשתתפות הביעו את שביעות רצונן מההרצאה שתרמה להן ידע מקצועי ומעורר עניין.

    ההרצאה נערכה במרכז הרפואי של מכבי שבשדרות יחזקאל 2 לטובת נשות כל קופות החולים ללא עלות. מדובר בחלק בלתי נפרד מהמחויבות של מכבי לקידום בריאות בקרב הקהילה. ערב נשים זה מצטרף לשורת יוזמות ופעילויות שמקיימת מכבי לטובת התושבים בכל תחומי הבריאות, וזאת כמעטפת משלימה לשירותי הבריאות הניתנים בעיר בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

    ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, "כארגון הבריאות המוביל בישראל אנו רואים את השליחות והמחויבות שלנו לקדם שירותי בריאות  בסטנדרטים גבוהים עבור הקהילה במודיעין עילית. נמשיך לפעול במרץ כדי להרחיב את פריסת השירותים בעיר למען שיפור איכות חיי החברים".

    עוז וולף מנהל מרחב מודיעין עילית במכבי, "שמחנו על ההיענות הרבה לפעילות החשובה בנושא הפרעות קשב, שהינו נושא חוצה מגזרים שמטריד הורים רבים. זו אחת מיני פעילויות קידום בריאות רבות למען בריאות תושבי העיר "

     

     



    0 תגובות